Henšlík dostal darem zbrusu nová listová péra a okamžik, kdy bude stát zase na svých, je o něco blíž.
Pohled na uložení a vypružení zadní nápravy. Ovšem teda zatím, bez té nápravy.
Na rámu také zazářily novotou repliky původních spřáhel.
Tato výhybka byla uložena a osazena jako vůbec první ve zbýšovském areálu. Jelikož byla ve smontovaném stavu a na původních pražcích, byl to zároveň i první kus rozchodu 600 mm ve Zbýšově. Samozřejmě jsme tehdy neváhali a s poličským plošiňákem najížděli ručne po devítimetrové výhybce tam a zpět první metry v novém působišti! Ovšem původní pražce teď po deseti letech skutečného muzejního provozu dosloužily a výhybka se dočkala zasloužené opravy.
Nakládka výhybky na plošiňáky tvořící montážní plošinu.