Na březen už byly naplánovány práce na trati i v areálu muzea. Rovněž již byly zaplánovány jarní objednané jízdy. Jak doloží následující fotky, zima se letos vzdát trůnu, ale rozhodně nechtěla.
Prořezávka náletových dřevin.
Normálně rozchodná trať má svoje dny sečteny.
Průjezd kolem opěrné zdi, či bývalé rampy.
Na obrázku vlevo je patrný násep bývalé odbočky k dolu Ferdinand.
Zde je pohled z náspu zpět. Vlevo je vidět trať stoupající údolím ke Zbýšovu. Před námi je opěra mostu, kterým překračovala údolí odbočka k násypkám dolu Ferdinand.
Trať dole směřuje doleva od Zastávky do Babic. Vlevo nahoře budovy dolu Fredinand. Vpravo dole odbočka a patrné zbytky sneseného mostu až počátkem 90. let...
Během dne zavítala do Babic na zkušební jízdu se zátěží lokomotiva DH70.
Poslední březnový týden kalendář neúprosně připomínal první objednané jízdy, což nám dělalo poněkud vrásky.
V muzeu se v rámci možností a alespoň částečných teplot nad nulou pracovalo. Na snímku jsou vidět nové sloupy budovaného venkovního osvětlení.
První zájemci v roce 2013 dorazili...
Přeplněná hala dětmi "leštícími" exponáty doslova hučela nadšením.
Zvídavé dotazy nebraly konce.
Zapojit děti do posunu byl originální nápad a pro děti samotné nezapomenutelný zážitek.
Koncem března finišovaly práce na výrobě součástí stylového venkovního osvětlení.
Na nově vyrobené úchyty dobových tvarů jsme dosadili vyčištěné původní izolátory.
Z práce mám očividnou radost :-)
Zde je vše už připraveno k montáži, kterou počasí následně opět odsunulo.
Na inspekci v Babicích.
V rámci nových rozvodů vody se u domku objevilo nové pítko, svým tvarem, následně s určitou nadsázkou dobarvené do podoby pastelky.