mpz

Květen 2024

01.jpg V Květnové fotokronice začínáme hned brigádou.
02.jpg Hlavní úkol je oprava římsy mostku z roku 1862, dodáním nového zabradlí a potom opravy v úsecích trati.
02a.jpg Vlak vedený lokomotivou bn60 už veze potřebný materiál.
03.jpg Po chvíli se začína dělat nová zídka.
04.jpg Provizorní bednění.
05.jpg
06.jpg Už se to začína rýsovat.
06a.jpg
06b.jpg
07.jpg Ještě pospravovat druhou stranu, než nám beton ztuhne.
08a.jpg Další skupina chystá pražce.
09.jpg Po nachystání jde měnit pražce, co už se preventivně musí vyměnit, odkope se štěrk.
10.jpg Vytáhne a udělá se nový ,,hrobeček", potom se dá nový, zasype se a podbije.
11.jpg Také obnova nátěru přejezdových značení musí být.
12.jpg Deutz přivezl další potřebný materiál.
13.jpg BN30R s kabinou pracovní vlaky sluší nejvíce, také za těch let na zbýšovské trati už odvezla nespočet pracovních vlaků.
14.jpg BN60 je taktéž ideální lokomotiva na pracovní vlaky, nutno podotknout, že BN60 z roku 1952 je jediná dochovaná z 15 lokomotiv, co se vyrobilo, takže je to opravdový unikát,
původem jezdila ve Válcovnách v Chomutově, kde jezdila na rozchodě 650mm, po strasti finančně náročné opravě převodovky začala plně jezdit v roce 2019 v říjnu.
15.jpg Rekonstrukce nádraží v Zastávka u Brna.
16.jpg Poslední snímek před smrtí, dominantou Zastáveckého nádraží lávky pro peší, která dělala radost snad každemu malému ditěti či dospělému, který stál nad hučící mašinou, nebo začátek nových lásek, také skvělé místo na focení vlaků jak velkých, tak i našich malých.
17.jpg
18.jpg Jiná kapitola končí a začíná nová.
20.jpg Tuto dominantu je možno vidět na dvou místech po obci Zastávka jedna půlka lávky stojí přes potok za bývalým depem, kde sídlí nadšenci pro velkou železnici a potom druhá půlka stojí nad kaplí sv. Jana Křitele, kde dřív vedla vlečka k dolu Julius.
21.jpg
22.jpg BS80 v zářezu.
23.jpg Společným snímkem se s vámi loučíme!
Počet souborů: 25 na 1 stránce(kách)