Hlavní úkol je oprava římsy mostku z roku 1862, dodáním nového zabradlí a potom opravy v úsecích trati.
Vlak vedený lokomotivou bn60 už veze potřebný materiál.
Po chvíli se začína dělat nová zídka.
Provizorní bednění.
Už se to začína rýsovat.
Ještě pospravovat druhou stranu, než nám beton ztuhne.
Další skupina chystá pražce.
Po nachystání jde měnit pražce, co už se preventivně musí vyměnit, odkope se štěrk.
Vytáhne a udělá se nový ,,hrobeček", potom se dá nový, zasype se a podbije.
Také obnova nátěru přejezdových značení musí být.
Deutz přivezl další potřebný materiál.
BN30R s kabinou pracovní vlaky sluší nejvíce, také za těch let na zbýšovské trati už odvezla nespočet pracovních vlaků.
BN60 je taktéž ideální lokomotiva na pracovní vlaky, nutno podotknout, že BN60 z roku 1952 je jediná dochovaná z 15 lokomotiv, co se vyrobilo, takže je to opravdový unikát,
původem jezdila ve Válcovnách v Chomutově, kde jezdila na rozchodě 650mm, po strasti finančně náročné opravě převodovky začala plně jezdit v roce 2019 v říjnu.
Rekonstrukce nádraží v Zastávka u Brna.
Poslední snímek před smrtí, dominantou Zastáveckého nádraží lávky pro peší, která dělala radost snad každemu malému ditěti či dospělému, který stál nad hučící mašinou, nebo začátek nových lásek, také skvělé místo na focení vlaků jak velkých, tak i našich malých.
Jiná kapitola končí a začíná nová.
Tuto dominantu je možno vidět na dvou místech po obci Zastávka jedna půlka lávky stojí přes potok za bývalým depem, kde sídlí nadšenci pro velkou železnici a potom druhá půlka stojí nad kaplí sv. Jana Křitele, kde dřív vedla vlečka k dolu Julius.