
Last additions - admin
Jun 28, 2017
Jun 28, 2017
Jun 28, 2017
Jun 28, 2017
Jun 28, 2017
Jun 28, 2017
Jun 28, 2017
Jun 28, 2017
Jun 28, 2017
Jun 28, 2017
Jun 28, 2017
Jun 28, 2017
Jun 28, 2017
Jun 28, 2017
Jun 28, 2017
Jun 28, 2017
Jun 28, 2017
Jun 28, 2017
Jun 28, 2017
Jun 28, 2017
Jun 28, 2017
Snad brzo bude další příležitost předvést naše lokomotivy v plné parádě.Jun 28, 2017
Vracíme se do areáluJun 28, 2017
BN 30 "Žaba"Jun 28, 2017
BN 30UJun 28, 2017
BND 15 na zpáteční cestě v BabicíchJun 28, 2017
Jun 28, 2017
Pohled ke konci tratěJun 28, 2017
BND 30 s důlní soupravouJun 28, 2017
Téměř 3 kilometry dlouhou cestu zvládla i Siemenska, která v roce 2018 oslaví 110. narozeninyJun 28, 2017
Na novém úseku tratě nad Zastávkou vzniklo několik pěkných fotomíst.Jun 28, 2017
BND 15Jun 28, 2017
Tři důlní lokomotivy na jedné fotce - to je DH 30, BND 15 a BND 30. Vzadu vykukuje DH 120Jun 28, 2017
"Žaba" s typickou soupravou pracovního vlakuJun 28, 2017
BN 30 u nově vybudovaného nástupiště odbočky FerdinandJun 28, 2017
Všechny soupravy seřazené v Babicích čekají, až budou fotografové v dalším traťovém úseku připraveniJun 28, 2017
Při kavalkádě samozřejmě nesmí chybět parní lokomotiva BS 80Jun 28, 2017
Největší a nejsilnější motorovou lokomotivou ve sbírce je stroj DH 120Jun 28, 2017
Lokomotivu BND 30 pravidelní návštěvníci dobře znají, běžně vozí vlaky vedené důlní soupravouJun 28, 2017
Dalším zástupcem důlních lokomotiv je lokomotiva BND 15
Jun 28, 2017
Relativně novým přírůstkem je ve Zbýšově důlní lokomotiva DH 30Jun 28, 2017
Čas od času se také na denním světle ukáže elektrická lokomotiva Siemens z roku 1908; původně sloužila v chemičce v Ústí nad LabemJun 28, 2017
Lokomotiva BN 30 "žaba" s nízkostěnným vozem a sypákem vlastní konstrukceJun 28, 2017
"Třicítka" BN 30 s nedávno zrekonstruovaným vozíkem na vápenec z Drahotušské lomové drážkyJun 28, 2017
Dieselelektrická lokomotiva BNE 25 se ani po nedávném dokončení opravy příliš často venku neukážeJun 28, 2017
"Hodonínská panáctka" BN 15 RJun 28, 2017
Lokomotiva DH 70 přestavěná na povrchové provedení se zvýšeným stanovištěm je nepřekonatelným pomocníkem při posunu i při dopravě pracovních vlakůJun 28, 2017
Na trať se podívalo snad všechno, co mělo kola a bylo v provozuschopném stavu. Z areálu vyráží "žlutá patnáctka" BN 15 RJun 28, 2017
V sobotu 8. října jsme oslavili 25 let fungování MPŽJun 28, 2017
Fotokroniku připravil Miky © MPŽ 01/2017.Jun 28, 2017
Čelní stěna s tlakoměrem.Jun 28, 2017
Zadní stěna budky.Jun 28, 2017
Jun 28, 2017
Umístění napaječe.Jun 28, 2017
V druhé polovině galerie se tradičně ohlédneme za postupem prací na rekonstrukci parní lokomotivy Henschel.
Jun 28, 2017
Parní lokomotiva BS 80 u nástupiště odbočky Důl Ferdinand.
Jun 28, 2017
I v srpnu jsme samozřejmě nezapomněli na sobotní jízdy pro návštěvníky. Důlní souprava v čele s lokomotivou DH 30 projíždí okolo střelnice.Jun 28, 2017
Podvozek je připraven.Jun 28, 2017
Pro chystanou expozici v Zastávce u Brna jsme dali dohromady podvozek na rozchodu 450 mm.Jun 28, 2017
Prázdniny se přehouply do druhé poloviny a rekonstruovaná třicítka s motorem Škoda 3 S 110 najíždí první kilometry po opravě.Jun 28, 2017