Souprava jako ze stanice lesní železnice...10. Březen 2024
Návrat naloženého vlaku do Zbýšova. 10. Březen 2024
Vykládka větví pod Babicemi.10. Březen 2024
A teď už jedeme pro skácené větší stromy, které se nebezpečně skláněly nad tratí. Vytěžené dřevo bude na zátop do parních lokomotiv.10. Březen 2024
Jeden z pracovních vlaků v Zastávce.10. Březen 2024
Tento měsíc jsme zase zahájily prořezávkou náletových dřevin.10. Březen 2024
A už jsou předělány na 600mm a budou použity jako falešné dočasné podvozky pod lokomotivy které nemají náš rozchod.10. Březen 2024
10. Březen 2024
A protože jsme úzkokolejka, tak jsme je museli předělat na náš rozchod 600mm.10. Březen 2024
10. Březen 2024
Dalším přírůstkem na naše koleje jsou podvozky z normálně rozchodné dráhy které jsme dostali darem.10. Březen 2024
Z lednových prořezávek je nutné větve spálit. Dočasné ohniště bylo zřízeno u skály v Zastávce.10. Březen 2024
A tímto končí galerie z ledna.10. Březen 2024
Pohled na současnou koncovou výhybnu. Uvidíme zda při příští návštěvě budou koleje končit tam kde nyní. Plány zdejších nadšenců jsou velké.10. Březen 2024
Dokonce nás i svezli jejich vyšperkovanou lokomotivou BND3010. Březen 2024
Teď pér fotek z naší návštěvy v muzeu na starém dole Majrau ve Vinařicích u Kladna.10. Březen 2024
Večerní návrat prázdné soupravy do depa.10. Březen 2024
...řežeme...10. Březen 2024
... a tak pořád dokola.10. Březen 2024
... vykládáme ...10. Březen 2024
A teď už to odvážíme na místo kde se to bude dál zpracovávat. 10. Březen 2024
10. Březen 2024
Na této fotce je kromě motorového vozu řady 853 vidět i zde je vidět budoucí nové třetí nástupiště.10. Březen 2024
přítomnost v Zastávce se musí využít k vyfocení normálně rozchodných vlaků a staré lávky.10. Březen 2024
a už prořezáváme v Zastávce.10. Březen 2024
Když už se topí ve vagonku můžeme vyrazit...10. Březen 2024
Leden byl ve znamení prořezávek náletových dřevin. jedno sobotní ráno se chystá lokomotiva DH70 na svůj vlak.10. Březen 2024
...a tady už máme motor ubytovaný v suchu.10. Březen 2024
Nový rok jsme zahájili tím, že jsme dovezli motor škoda 2S110, který dříve byl jako záložní elektrocentrála. 10. Březen 2024
Pohledem na zasněženou stanici Zbýšov - Důl Jindřich se s vámi loučíme. 10. Březen 2024
Zkušební jízda ke Střelnici.10. Březen 2024
Vytažený ventilátor10. Březen 2024
Bylo potřeba zalepit tekoucí chladič. 10. Březen 2024
Na závěr pár fotek z opravy lokomotivy dh70.10. Březen 2024
a vlak máme už v Zastávce. Lokomotiva objíždí na druhý konce vlaku a vydáváme se zpět. 10. Březen 2024
Během silvestrovské jízdy jsme musely oddělat spadly strom, který zavazel na trati. 10. Březen 2024
Koncem prosince už zima odešla. Jako každý rok byl vypraven silvestrovský vlak. 10. Březen 2024
Je nutné uklidit pojízdné peklo a další vozidla po mikulášské jízdě. 10. Březen 2024
... opak je však pravdou.10. Březen 2024
10. Březen 2024
Na první pohled se zdá že vše spí zimním spánkem...10. Březen 2024
V prosinci se objevil na jižní Moravě první sníh...10. Březen 2024
...bohužel to byl za tuto zimu i poslední sníh. 10. Březen 2024
Mikuláš se svou družinou a lokomotivní četou.10. Březen 2024
I čerti si připravili své pekelné ohně...10. Březen 2024
10. Březen 2024
Poslední vlak vyjížděl ze Zastávky už téměř po tmě.10. Březen 2024
Čerti kontrolují zda je ve vlaku klid.10. Březen 2024
Pro děti byla připravena andělská dílnička10. Březen 2024
Vlak pod skálou v Zastávce. 10. Březen 2024
Průjezd Babicemi. 10. Březen 2024
Příjezd zvláštního vlaku do Zastávku.10. Březen 2024
První děti u Mikuláše už odříkávají básničku.10. Březen 2024
vlak na trati10. Březen 2024
Tradiční pojízdné peklo bylo součástí naší stanice.10. Březen 2024