Tyto vozy se používaly na Mladějovské dráze od šedesátých let, kdy postupně nahradily původní dřevěné výsypné vozy, až do zastavení provozu v roce 1991. V době ukončení provozu zde bylo asi 130 vozů, z nichž část byla v roce 1997 zlikvidována. Po této šrotovací akci zůstalo přes 30 vozů v Mladějově a několik málo na Hřebči.
V provozu se počítalo s jedním bržděným vozem na tři nebržděné. Sopuravy dosahovaly délky až 80 vozů.
Vozy byly dodávány ze Slovenska, poslední dodávka z železáren v Rimavské Sobotě.
| Technické údaje | |
|---|---|
| Typ | VLO-1,75-600 |
| Hmotnost vozu | 1,128 t |
| Celkový rozvor | 900 mm |
| Délka přes spřáhla | 3 060 mm |
| Šířka | 1 850 mm |
| Výška nad temenem kolejnice | 1 447 mm |
| Osbah nákl. prostoru | 1,75 m3 |
| Nosnost | 4,0 t |
| Rozchod | 600 mm |




