V zaří se brána muzea pomyslně zavřela. Pracovní ruch však neutichnul, právě naopak. Dokončena byla líbivá venkovní expozice polních drážek, která měla premiéru při posledním provozním dni. Na snímku přiváží jeřáb výhybky jako z modelového kolejiště. Kouzlo polních drážek - rychle postavit, v případě potřeby rychle upravit nebo zase rozebrat. Zejména pro velké stavby dříve ideální řešení.
Líbivý pohled směrem k babické výhybně.
Úprava štěrku na současném konci tratě u bývalé odbočky k dolu Ferdinad. Tato odbočka by měla být v příštím roce částečně znovu položena.
Radost z perfektně odvedené práce.
V rámci zkušební jízdy se na trať se sypákem podívala další den i pára.
Ne vždy se podaří zasypat koleje rovnoměrně a o to víc práce je pak třeba odmakat ručně.
Ale výsledek pak stojí za to...
Samonosné výhybky volně položené na svém budoucím místě před dílnou.
Jednorázová přeprava dřeva po vzoru lesních drah.
Překládka v Babicích.
V rámci Dne železnic přivezla do Zastávky zvláštní vlak parní lokomotiva 475.101 z Brna. Současně ukončilo posledním provozním dnem sezónu i Muzem průmyslových železnic.
Lokomotiva přivezla i velmi pěkný doprovod dokreslující atmosféru starých časů.
Do provozu na úzkokolejce se zapojila také oblíbená důlní souprava s lokomotivou BND30 v čele.
Kolejový systém je propojen. I odtud můžeme pomyslně dojet třeba až do Babic.
Ruční navážení vozíků určených na výstavu. Nejen točna, ale vše funguje naprosto perfektně.
Večerní snímek pořízený téměř za tmy z půdy strážního domku představuje novou výstavku vozíků a jednoduchých kolejových objektů, určených pro ručně tlačené vozíky.
I na trati se dále pracovalo. Podvečerní pracovní vláček.
Pracovní vlak se štěrkem.
Sypání štěrku na trati pod Babicemi.
Finální úprava je namáhavá ruční práce a každá ruka se hodí. :-)