V srpnu pokračovala dlouhodobá série horkých a suchých dnů, které znemožňovaly v podstatě náročnější práce, projevily se razantním úbytkem znavených návštěvníků a také opět znemožňovaly parní provoz kvůli značnému riziku požárů.
Pohled na rám od zadu. V prostoru přímo před námi se bude nacházet topeniště a popelník parního kotle.
Otočený rám vzhůru "kolama" a pohled do vodní nádrže napájecí vody.
Sací koše napaječů utvrzují v tom, že je rám dnem vzhůru.
Nové dno.
Vodní nádrž je opět uzavřena a po zašroubování servisních otvorů připravena plnit zase svůj účel.
Nově vyrobené plnící hrdlo vodojemu s původní litinovou pokličkou.
Také na replice původních spřáhel se v mezičase pracuje.
Repasované zkušební kohouty vodojemu.
Detail důkladně očištěného kola s hnacím čepem a vyraženými nápisy výrobce.
Rám oděný do původní barvy po mnoha desetiletích krásně prokouknul.
Pára se objevila na trati jen vyjímečně a to v rámci zkušebních jízd Jůlinky po opravě hnací části.
Natřený rám.
Závěrem se ještě podíváme, jak pokračovala likvidace těžní věže šachty Jindřich II.