mpz

Duben 2016

photo1.jpg Přelom dubna a května se na zbýšovské úzkokolejce nesl ve znamení velké brigády. Už předem bylo potřeba nachystat pražce.
photo10.jpg Když to nejde po dobrém...
photo11.jpg
photo12.jpg ...tak to jde násilím.
photo13.jpg A když nestačí lidská síla, pomůže s posunutím kolejnic příroda a ocelové lano.
photo14.jpg
photo15.jpg Někdy je potřeba původní kolejnici zkrátit a je pak nutné vyrobit nové díry pro montáž kolejových styků.
photo16.jpg Připevňování kolejnic k novým pražcům pod dohledem rozchodky.
photo17.jpg Přestávka na oběd...
photo18.jpg ...ať už studený, nebo teplý...
photo19.jpg ...a současně válečná porada.
photo2.jpg Práce na novém úseku tratě v plném proudu...
photo20.jpg Dospěli jsme ke konci tratě (zatím).
photo21.jpg Co teď?
photo22.jpg Zbylý čas brigády jsme využili k lokálním opravám více míst na naší trati.
photo23.jpg
photo24.jpg Úsek pod odbočkou Důl Ferdinand bylo potřeba vyrovnat a podbít.
photo25.jpg V místě esíčka nad babickou školkou jsme se pokusili srovnat zub v jednom z oblouků.
photo26.jpg
photo27.jpg Bylo zde potřeba i dosypat štěrk.
photo28.jpg Vyzkoušeli jsme si, jak to dělali indiáni, později i partyzáni...
photo29.jpg ...ale jenom na chvilku.
photo3.jpg
photo30.jpg A po návratu soupravy s dalším nákladem štěrku jsme začali zasypávat první metry nově zrekonstruovaného úseku.
photo31.jpg Na závěr několik celkových pohledů na nový úsek trati...
photo32.jpg "Klondike" u Zastávky.
photo33.jpg Konec naší trati se prozatím nachází na začátku Zastávky u Brna. K nádraží zbývá cca 200 metrů.
photo34.jpg Fotokroniku připravil Miky © MPŽ 12/2016.
photo4.jpg
photo5.jpg
photo6.jpg
photo7.jpg Občas je potřeba s využitím animální síly upravit geometrickou polohu koleje.
photo8.jpg Pro první den hotovo.
photo9.jpg Občas je potřeba povolat na pomoc autogen.
34 files on 1 page(s)