Začátkem března sníh začal odtávat, což by dobrý důvod k tomu, abychom naplánovali jarní prořezávku náletových dřevin kolem trati.
Na trať vyrazil pracovní vlak v čele s lokomotivou DH70 a nezbytným "Hrošákem" na konci. Krátce po příjezdu vlaku do Zastávky byly ihned započaly práce. Bylo potřeba vyřezat místo pro budoucí přístupovou cestu na peron a trochu opticky otevřít nové "malé" nádraží.
Nařezané větve se odvážejí pod odbočku Ferdinand.
Zde je dřevní hmota složena a zpopelněna.
Pohled od stanice se otevírá. Nakládáme větve, které zde zůstaly od loňska.
Další místo, kde několik let ležely pořezané větve, je u skály. Začíná sněžit...
Meteorology předpovídané sněhové srážky skutečně dorazily.
I přes nepřízeň počasí nakládáme další vlak.
Skládání další hromady v místě dočasné "spalovny".
Spalování probíhá postupně. Jeden vůz zůstává bokem, následně se z něj shazuje materiál přímo do ohně.
Zátiší odbočky Ferdinand a odstavený Hrošák.
Pohled ze stanoviště strojvedoucího na sunutou soupravu.
Další souprava u "spalovny".
Skládání posledního vlaku.
Odjezd zpět na areál Jindřich II byl již za soumraku.
Celá pracovní souprava. Než se podařilo vše uklidit, byla tma. Tímto ještě jednou děkujeme všem zúčastněným...
Pohledem na montáž rozsoch u nového osobního vozu se dostáváme zpět do Zbýšovského areálu. Krátce po montáži byl vůz uložen na svá dvojkolí.
Vůz se zavázanými dvojkolími.
Pohled na spodek vozu.
Do ocelové konstrukce vozu jsou postupně montovány dřevěné výplně
Boční pohled.
Při montáži dřevěných prvků nám pomáhali i naši nejmladší pomocníci.
Pro konstrukci střechy je nutné ohoblovat dostatečné množství desek.
Montáž bočního opláštění.
Také vozidla našich nejmenších si zaslouží jarní údržbu.