14.12.2005 proběhl ještě převoz zbývajících lokomotiv z Mladějova, kde docházelo k jejich rozkrádání. Téměř všechny lokomotivy MPŽ jsou tak nyní umístěny v depozitáři ve Zbýšově. Na snímku jsou zachyceny vraky strojů BN30 a BN30R při přípravě na odvoz.
Zde v plné kráse.
Motor zachycený již na Jindřichu, kde kvůli zmrzlému sněhu musela s přepravou pomoci technika. Jeho využítí bude v některé z muzejních lokomotiv.
Krásné vozy čekající na zahájení provozu na nové úzkokolejce.Vrak lokomotivy BS 80 původem z železáren v Bohumíně.
Čtveřice strojů BN15R. Snímek pěkně dokazuje konstrukční vadu těchto lokomotiv- utřepávající se kryty pískovačů na přední stěně stanoviště.
Krásné vozy čekající na zahájení provozu na nové úzkokolejce.
Vzácný dřevěný vůz na přepravu rašeliny z Hory svatého Šebestiána.
Kolona vozidel přichystaná k odvozu následující den do Zbýšova. Dá se odhadnout, že vlak sestavený za všech vozidel MPŽ by se přiblížil délce jednoho kilometru.
Na přenosné koleje usedla ve Zbýšově elekrická lokomotiva TLD 6,5.
Setkání lokomotiv č.28 a č.30 z ústecké chemičky.
Poslední pohled do plné haly před zavřením vrat.
Při skládání na Jindřichu nechyběly opět improvizace. Zde přetahování vraků lokomotiv autojeřábem, pro něhož ani pětitunová mašinka jedoucí ve štěrku nebyla žádnou zátěží.
I na důl Jindřich dorazil počátkem roku 2006 sníh a přikryl vozidla, na něž nezbylo v halách místo, slušivou bílou čepicí. V pozadí těžní věž více jak půl druhého kilometru hluboké šachty.
V polovině ledna proběhla již dříve zmiňovaná prezentace na veletrhu Regiontour 2006.
Poslední akcí byl převoz zakoupeného motoru Škoda 3S110. Výhodou bylo mimo jeho bezvadný technický stav i umístění na pojezdu.