Měsíc říjen patřil již k těm klidnějším. Několika fotografiemi se podíváme na drobné práce v areálu, či letošní rozloučení s párou.
Vozidla se vrací do haly.
Poslední renovovaná lokomotiva.
Důležitou prací bylo ještě před nástupem mrazů, zazimovat parní lokomotivu. To znamená provést výplach kotle, vypuštění veškeré vody z kotle, tendru, ale i veškerého příslušenství. Právě kvůli mrazům potřebovaly parní lokomotivy výtopnu, která nám, ale zatím zoufale schází.
Drobná údržba před dlouhým odstavením.
Poslední i první provozní den je výhradním právem pro parního mistra Hrocha.
Posun za halou.
Souprava jako za časů Královodvorských železáren. Šestnáctka na haldě se soupravou kiplór bývala vděčným motivem až do poloviny osmdesátých let. Jen prostředí, ale dokonce i rozchod kolejí se trošku změnil...
Několik dnů se po areálu proháněl vláček typický pro nejednu cihelnu.
Vlak dorazil až na konečnou před Babicemi. I příroda se rychle připravuje na zimu.