mpz

Listopad 2009

photo1.jpg Měsíc listopad uplynul a my si zejména jeho slunečné dny připomeneme několika snímky.
photo10.jpg Odpolední pracovní vlak odjíždí na konec tratě před Babicemi.
photo11.jpg
photo12.jpg Práce na trati v plném proudu.
photo13.jpg
photo14.jpg Přerozchodované nápravy lokomotivy BNE25 si vzali za své naši nejmladší pomocníci.
photo15.jpg
photo16.jpg
photo17.jpg Příprava ložisek je naopak na těch nejzkušenějších.
photo18.jpg Uhlák ukrývá překvapení...
photo19.jpg ... v podobě precizně renovovaného rámu "malé gébusky" BNE25.
photo2.jpg Mnoho úsilí si vyžádala stavba brány na hranici pozemku muzea.
photo20.jpg
photo21.jpg "Velká centrála" se pomalu probouzí k životu.
photo22.jpg Příruční nářadí té správné velikosti v akci.
photo23.jpg Poslední přírůstek - opravený huntík ze sedmdesátých let dorazil v rámci výměny z Hornického skanzenu ve Stříbře.
photo24.jpg Na kolejích se objevilo několik velkých "dvoukubíků" z Mladějovské drážky.
photo25.jpg Odstavné koleje za halou.
photo26.jpg Několika prosluněnými snímky se podíváme na trať.
photo27.jpg Zatím poslední opravená mašinka na výletě.
photo28.jpg
photo29.jpg Fotokroniku připravil Robert Dujka © MPŽ 11/2009.
photo3.jpg Pozemní práce mírně zkomplikoval vzácný archeologický nález v ose bývalé zbýšovské dráhy.
photo4.jpg Srdcovka úzkorozchodné kolejové spojky.
photo5.jpg V podstatě tradiční neplánovaná technická "přestávka".
photo6.jpg
photo7.jpg Brána v ose bývalé (možná zas budoucí ...) části dráhy je na místě.
photo8.jpg Vzácný nýtovaný sušárenský vozík ze sítě polních drážek u Chebu už dávno jílové výrobky před vypálením nevozí.
photo9.jpg Průběžně probíhá příprava pražců na přerozchodování tratě.
Počet souborů: 29 na 1 stránce(kách)