V Březnu se už konečně po neobvykle dlouhé zimě začalo hlásit jaro.
Na sluníčku se vyhřívá důlní vozík z roku 1972, dovezený na podzim ze Stříbra.
Současný konec přerozchodované tratě v Babicích.
Následuje několik fotek ze zkušební jízdy lokomotivy BN30R.
I vozidla v depozitáři vykoukla ze sněhové pokrývky.
Zimním odpočinkem načerpané síly je třeba využít. Nekonečná příprava pražců na přestavbu tratě.
Zbavit pražce železa v podobě zarezlých podkladnic je namáhavá a neoblíbená činnost.
Uhlák čeká v neobvyklé poloze na osoustružení kol, aby byl připraven na další sezónu pro náročná pozadí návštěvníků.
Jaro začalo postupně probouzet ze zimního spánku i mašinky.
Srovnání původně dvou stejných mašinak BN15R. Ta vlevo prošla kvůli snížení výšky v hodonínské cihelně zásadní přestavbou, kdy bylo stanoviště přesunuto až za převodovku, jako u důlních lokomotiv.
V improvizované dílně zřízené ve vyřazeném železničním vagónu prošly prohlídkou všechny celoročně provozní motorové mašinky.