Výrobce | Typ | Provedení | Rok výroby | Stav | Poznámka |
ZTS, závod Hliník | DH35 D.0 | Důlní | 1984 | provozuschopná | Prototyp |
Deutz | OMZ 122 F | povrchová | 1944 | provozuschopná | |
O&K | MD2 | povrchová | 1939 | neprovozuschopná | |
TSM závod Hliník nad Hronom | BN15R | povrchová | 1970 | provozuschopná | |
TSM závod Hliník nad Hronom | BN15R | povrchová | ???? | provozuschopná | Motor Slavia 2S90A |
TSM závod Hliník nad Hronom | BN15R | povrchová | 1967 | provozuschopná | prodloužený rám |
Stavoloko Radotín | BN30 | povrchová | 1953 | provozuschopná | |
ČKD Praha | BN30R | povrchová | 1961 | neprovozuschopná | |
ČKD Praha | BN30R - Kabriolet | povrchová, bez budky | 1959 | v opravně | |
Vihorlat, n. p. Snina | BN30U | povrchová | 1959 | provozuschopná | |
Vihorlat, n. p. Snina | BN30U - Azor | povrchová | 1959 | provozuschopná | rekonstruovaná, motor 3S110 |
TSM závod Hliník nad Hronom | BN60-H | povrchová | ???? | neprovozuschopná | |
ČKD Praha | BN60 | povrchová | 1952 | neprovozuschopná | |
Stavoloko Radotín | BNE50 | povrchová | 1951 a 1952 | v opravě | |
Stavoloko Radotín | BNE25 | povrchová | cca 1950 | provozuschopná | |